№38 орта мектептің өзін-өзі бағалау парағы
«№38 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің директоры
Тулемисова Галия Талаповнаның қызметінің тиімділігінің көрсеткіші
№ | Өлшемшарттар | Көрсеткіштер | Балдар | Дәлел | Өзін өзі бағалау | Комиссия мүшелерінің балдары | ||||||||||
"басшы-ұйымдастырушы" - 5/4-10/9 балл; "басшы-менеджер" - 11/10-18/17балл; "басшы-көшбасшы" - 19/18 — 25,5/24,5 балл | ||||||||||||||||
1. | Білім беру ұйымының ашықтығы: - апта сайын жаңартылып отыратын сайттың (web – беттің) болуы | Бағаланатын көрсеткіш ішінара қатысады; Бағаланатын көрсеткіш | 0,5 балл 0 балл | Мектеп сайты:№38 орта мектебі (mektebi.kz) | 1 балл | |||||||||||
2. | апта сайын жаңартылатын әлеуметтік желілерде парақшаның болуы | Бағаланатын көрсеткіш ішінара қатысады; Бағаланатын көрсеткіш | 0,5 балл 0 балл | Facebook парақшасы: https://www.facebook.com/profile.php?id=123456600098 Инстаграм: https://www.instagram.com/p/Ct0ku0CIiLw/?igshid=NjFiZTE0ZDQ0ZQ== You Tube каналы: Педагогтердің үлгілі бейне сабақтары мен мектепте өткен байқаулар, түрлі мәдени іс-шаралар, педагог және білім алушылардың жетістіктері тұрақты жүктелген. Осымен қоса, мұғалімдеріміздің You Tube каналдары: https://youtube.com/@user-ev3tp5ol6s https://youtube.com/@user-ok7xb8uy2e | 1 балл | |||||||||||
3. | Білім алушылар/тәрбиеленушілер контингенті | 501-1000 оқушы; 500-ден кем білім алушы | 1,5 балл 1 балл | 2020-2021 оқу жылы – 420 оқушы 2021-2022 оқу жылы – 418 оқушы 2022-2023 оқу жылы – 412 оқушы | 1 балл | |||||||||||
4. | Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалар контингентіне сәйкес арнайы жағдайлардың болуы: 4.1. Білім алушылардың жалпы санынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылардың үлесі (контингент); 4.2. Кедергісіз ортаның болуы 4.3. Дефектологты, психологты, логопедті сүйемелдеуді ұйымдастыру; 4.4. Педагогтердің жалпы санынан инклюзивті білім беру бойынша (жалпы білім беру ұйымдары үшін), арнайы білім бойынша (арнайы білім беру ұйымдары үшін) біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі 4.5. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалар, оның ішінде үйде оқытылатын балалар үшін бос уақытты ұйымдастыру (жеке дене ерекшеліктерін ескере отырып) (орта білім беру ұйымдары үшін | Білім алушылардың жалпы санынан 1% - дан кем; Білім алушылардың жалпы санының 1% - дан астамы білім беру Жоқ Бар Жоқ Бар Жалпы санының 50% - на дейін жоқ Жоқ жалпы санынан 10% - ға дейін; жалпы санының 10% - дан астамы | 1 балл; 2 және одан көп балл 0 балл бар болуына байланысты +0,5 баллдан 0 балл 1 балл 0 балл 1 балл 0 балл 1 балл 2 балл | Үйде оқытылатын оқушы саны-5- 1.2% Инклюзивті білім берумен қамтылған оқушы-1 – 0,25% Пандус-1 Дефектолог-0 Логопед-1 Психолог-2 Біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі- 0.01% | 1 балл 1 балл 2 балл 1 балл | |||||||||||
5. | 5.1. Қолайлы жағдайлар мен қауіпсіз орта құру: - бейне бақылаумен қамтамасыз ету; - жаппай жиналатын жерлерде балаларды бақылау және бақылау мүмкіндігі ("Террористік тұрғыдан осал объектілердің терроризмге қарсы қорғалуын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 6 мамырдағы № 305 қаулысына сәйкес); - істен шыққан камералардың болмауы; - ұрлық пен бұзақылықтың болмауы; - басқа мемлекеттік органдар тарапынан айыппұл санкцияларының болмауы (Ішкі істер департаменті (бұдан әрі – ІІД) және Төтенше жағдайлар департаменті (бұдан әрі – ТЖД) мониторингі бойынша) | Болуы | болуына байланысты +1 баллдан | 60 бейнебақылау камералары орнатылған Мектептің сыртында-14 Мектептің ішінде-46 істен шыққан камералар- жоқ ұрлық пен бұзақылық-жоқ | 3 балл | |||||||||||
+ | 5.2. Білім беру ұйымының ғимаратына кіруді бақылауды ұйымдастыру: - кіруді бақылау және басқару жүйесі (турникеттердің болуы (қарапайым, бетті танитын, білезігі бар, саусақ іздері бар); - хабарлау жүйесінің болуы (дабыл түймесі); - күзет қызметі субъектілерінің болуы: күзетшілер, вахтерлер (ауылдық жерлер үшін) | Болуы | болуына байланысты +1 баллдан | Турникет орнатылған -1 Хабарландыру жүйесі (дабыл түймесі) бар. Вахтерлер – 4 Күзетшілер-6 | 3 балл | |||||||||||
6. | Өткен жылмен салыстырғанда қосымша білім берумен қамтылған білім алушылар мен тәрбиеленушілердің ұлғаю серпіні (мектептер үшін) | 10%-ға ұлғайту; 5%-ға ұлғайту; Бұрынғы деңгейде; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2021-2022 оқу жылы – 418 2022–2023 оқу жылы 1 тоқсан – 412 | 1 балл | |||||||||||
Білім беру сапасын қамтамасыз етудің тиімділігі (критерий бойынша ең жоғары балл саны – 19; мектепке дейінгі, қосымша білім беру ұйымдары үшін - 8) "басшы-ұйымдастырушы" - 4/1-8/3 балл "басшы-менеджер" - 9/4-13/5 балл "басшы-көшбасшы" - 14/6-19/8 балл | ||||||||||||||||
7. | Білім сапасының динамикасы (мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру үшін - біліктер мен дағдылардың қалыптасу деңгейінің динамикасы); – психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті үшін (бұдан әрі – ППТК), реабилитациялық орталықтар (бұдан әрі – РО) үшін-түзету-дамыту сабақтары сапасының динамикасы) | 11-15 %-ға жоғарылату; 7-10 %-ға арттыру; Өткен жылдың деңгейіне сәйкес; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы - 54 % 2021-2022 оқу жылы - 56 % 2022–2023 оқу жылы 1 тоқсан – 60.2; | 1 балл | |||||||||||
8. | "Алтын белгі" белгісін алған және Ұлттық бірыңғай тестілеуден 120 және одан жоғары балл жинаған түлектер саны (мектептер үшін) | соңғы 3 жылдағы өсу динамикасымен; Бір деңгейде; Соңғы 3 жылдағы тұрақсыз динамикамен; Соңғы 3 жылдағы төмендеу динамикасымен немесе көрсеткіш жоқ | 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы – «Алтын белгі»-0 баллдан жоғары жинаған - 0; 2021-2022 оқу жылы -«Алтын белгі»-0 баллдан жоғары жинаған-0; 2022–2023 оқу жылы 1 тоқсан - 0; | 1 балл | |||||||||||
9. | Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына оқуға түскен бітірушілердің үлесі (мектептер үшін) | 70 – 79%; 60 - 69%; 50 - 59%; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Мектеп біріушілер саны-7 Колледжге оқуға түскен бітірушілер саны-0 (5.6 %) | 0 балл | |||||||||||
Жоғары оқу орындарына түскен бітірушілердің үлесі (мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін – бюджеттік негізде оқуға түсу) (мектептер үшін) | 70 – 79%; 60 - 69%; 50 - 59%; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Мектеп біріушілер саны-7 ЖОО түскен бітірушілер саны-5 ( 86%) | 4 балл | ||||||||||||
10. | Облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары (жүлдегерлері) болған тәрбиеленушілердің/білім алушылардың саны (мектептер үшін) | Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл |
| 6 балл | |||||||||||
Кадрлық әлеуетті, инновациялық қызметті дамытудың тиімділігі (критерий бойынша ең жоғары балл саны – 27, мектепке дейінгі білім беру ұйымдары үшін - 24) "басшы-ұйымдастырушы" - 7/4-11/8 балл; "басшы-менеджер" - 12/9-19/16 балл; "басшы-көшбасшы" - 20/17-27/23 балл | ||||||||||||||||
11. | Білім беру ұйымы педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің үлесі | 81 – 90%; 70 – 80%; 70%-тен төмен | 3 балл 2 балл 0 балл | Жалпы педагог саны-65 Жоғары кәсіптік білімі бар педагогтар саны-63 (98%) | 4 балл | |||||||||||
12. | Ғылыми / академиялық дәрежесі бар педагогтердің үлесі | 20-29%; 15 — 19%; 1 — 14%; Жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Жалпы педагог саны-65 Магистрлер-2 (12%) Педагогика ғылымының кандидаты-0(0%) | 1 балл | |||||||||||
13. | Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі | 40 — 59%; 30 — 39%; 25 — 29%; 1 – 24%; Жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Жалпы педагог саны-65 Педагог-шебер-0 Педагог-зерттеуші-8 Жалпы саннан үлесі-11.5 % | 1 балл | |||||||||||
14. | Еңбек өтілі 1 жылдан 3 жылға дейін | 5-тен кем емес 10-нан кем емес | 2 балла 3 балла | Жас мамандар саны-5 – 8.5% | 2 балл | |||||||||||
15. | Білім беру ұйымының басшысында білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген менеджмент саласындағы біліктілікті арттыру курстары туралы сертификаттың болуы | Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 0 балл | Европейскиий высший колледж экономики, бизнеса права «Менеджмент в образовании» 144 ч | 1 балл | |||||||||||
16. | Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары/жүлдегерлері болған педагогтер саны (мектептер үшін) | Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей | 3 балл 2 балл 1 балл | Халықаралық байқаулар Республикалық – 1 Облыстық деңгей-4 | 5 балл | |||||||||||
17. | Білім беру ұйымында оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешендердің, әдістемелік ұсынымдардың/құралдардың болуы | Облыстық деңгей; Аудандық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 2 балл 1 балл 0 балл | Әдістемелік авторлық бағдарлама «Күрделі теңсіздіктерді дәлелдеу бағдарламасы» Тулемисова Г.Т. Алматы 2023 «Жас информатик» оқу-әдістемелік орталығы. Беккожаева Г.Н Алматы -2019 «Оқытудың заманауй формалары мен әдістері» әдістемелік құрал Алматы 2022 «Сборник упражнений для формирования орфографической зоркости учащихся» Карибаева Г.И. Алматы 2019 «Сборник заданий на развитие читательской грамотности в начальной школе» Қырықбаева А.К. Алматы 2022 | 2 балл | |||||||||||
18. | Инновациялық-эксперименттік қызмет, әлеуметтік / білім беру жобаларына қатысу | Облыстық деңгей; Аудандық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 2 балл 1 балл 0 балл | «Мектептегі тәжірибелік алаңдар» жобасы - облыстық деңгей. Lesson study зерттеу жұмысы –аудандық деңгей. | 3 балл | |||||||||||
Материалдық — техникалық қамтамасыз етудің тиімділігі (критерий бойынша ең жоғарғы балл саны – 4) "басшы-ұйыдастырушы" - 3 балл; "басшы-менеджер" - 3 балл; "басшы-көшбасшы" - 4 балл | ||||||||||||||||
19. | Материалдық-техникалық базаны жақсарту (қазіргі заманғы жабдықтарды, цифрлық зертханаларды, интерактивті жабдықтарды, оқу кабинеттерін және т. б. сатып алу) | Бағаланатын көрсеткіш жоқ; Қосымша; Бюджеттен тыс қаражат есебінен сатып алу | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Қазіргі заманғы жабдықтармен жабдықталған физика, химия, биология зертханаларының саны - 1. Интерактивті тақтамен жабдықталған кабинет саны -13 Компьютер кабинеті - 3 IT кабинет -0 Интерактивтік панель - 0 | 4 балл | |||||||||||
Балдарды төмендету көрсеткіштері (критерий бойынша балдарды азайтудың ең көп саны – минус 14 балл) | ||||||||||||||||
20. | Оқу-тәрбие процесі кезінде білім беру ұйымының аумағында білім алушылардың/тәрбиеленушілердің, қызметкерлердің денсаулығына зиян келтіруге әкеп соққан жарақаттанудың тіркелген жағдайларының болуы | Бағаланатын көрсеткіш ішінара қатысады | минус 1 балл | жоқ | ||||||||||||
21. | Суицид жағдайларының болуы | Өз-өзіне қол жұмсау әрекеті | минус 1 балл | жоқ | ||||||||||||
22. | Білім алушылар жасаған құқық бұзушылықтардың болуы | Бағаланатын көрсеткіш бар | минус 1 балл | жоқ | ||||||||||||
23. | Кадрлардың тұрақтамауының болуы | Тұрақсыздығы 10 – 19%; Тұрақсыздығы –9% | минус 2 балл минус 1 балл | жоқ | ||||||||||||
24. | ҰБДҚ-ны сапасыз толтыру (облыстық білім басқармасының мониторингі бойынша) | Дәйексіз деректер-минус 5 балл | минус 5 балл | |||||||||||||
25. | Электрондық журналдар жүйесінде кері байланыстың болмауы (облыстық білім басқармасының мониторингі бойынша) | Оқу пәндері бойынша мұғалімдердің пікірлерінің толтырылу сапасының және жиілігінің жоқтығы | минус 3 балл | |||||||||||||
26. | 5 жылда 1 рет біліктілікті арттыру курстарынан өтпеген педагогтердің болуы ("Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес | Бағаланатын көрсеткіш бар; | минус 3 балл | жоқ | ||||||||||||
27 | Барлығы | 50 балл | ||||||||||||||
"басшы-ұйымдастырушы" - 37-47 ұпай; "басшы-менеджер" - 48-56 ұпай; "басшы-көшбасшы" - 57-75,5 балл. Мектепке дейінгі, қосымша білім беру ұйымдары үшін: "басшы-ұйымдастырушы"- 27-37 ұпай; "басшы-менеджер" - 38-44 ұпай; "басшы-көшбасшы" - 45-60,5 балл |
Мектеп директоры Г.Т.Тулемисова